Tuesday, July 13, 2010

PanTuN emPat KeraT


PESANAN BUAT DIRI>>

destinasi cinta cinta hakiki
kasihku abadi pada yg azali
hidup didunia janganku lali
kerana kuhidup untuk mati

sebuah pertemuan erat ikatan
teman sejati teman perjuangan
janganku mengalah dengan ujian
hikmah ujian kutemu kekuatan

rahsia sendiri tersimpan rapi
munajat hamba didini hari
andai tersungkur janganku tangisi
akanku bangun kejayaanku menanti

menanti di barzakh lagu keinsafan
azimat ibunda penguat dorongan
andai berjaya janganku banggakan
ia hanyalah pinjaman dari tuhan

**destinasi cinta^^mestica, kasihku abadi^^inteam, sebuah pertemuan^^unic, teman sejati^^brothers, rahsia&sendiri^^saujana, munajat hamba^^hijjaz, menanti di barzakh& azimat ibunda^^far east**

pantun..saje suke suke nak update memandangkan lebih kurang 3 bulan blog ni sunyi sepi..nak wat cane aku tataw nak update ape..ade je actually bende nk di campak dlm blog ni..tp tak lengkap lg..still drafting..hahah nak update blog pon mcm nak publish journal lak kene draft2..so that's it..pantun ni aku karang masa thn 2007..mase tu aku agak down sket..aku pon da tak igt kenape..tape la yg penting skarang aku tak down daa..haha aku gumbira sebab SPAIN champion world cup..walaupon Torres main dlm 15 minit terakhir je..hmm bilelaa aku nk sampai spain ek..teringin nak gi sane..haha tape2 abih degree kumpul duit pg sane lahh..huhu insyaAllah...kalau ade rezeki boleh je kan..da la aku nak tdo.. jaa nee..


2 comments:

JawahirAbdullah said...

wallaweyh, nice idea!
compile songs title jadi pantun.
huhu~

faza17 said...

hehe bile tade keje
itulah kejenye
tadela nice idea pon
cam idea budak2 je huhu