Wednesday, February 2, 2011

say hii

bismillahirrahmanirrahim
whoaa lama sgt da tak update..
blog ni da mcm tanah gersang yg sepi x berpenghuni je
mana tuan pnya blog nih menghilang??
hilang ke??haha tade la ade jee
just tataw nak tulih ape..hohohho
well actually ade je berlonggok draft kat list post ni..
tp sumenye separuh jalan da wassalam
hehe biarlah berkubur camtu draft tu
mals nk pk..muahaha
so kenape eh aku tetibe update
wahahaha aku pon tataw..saje je kot..
aku bosan ngadap kertas kajang nih..
plus malas nak salin nota..salin nota??
ye aku tgh salin nota mase dlm kelas tu
buruk benor tulisan bahana kejar Dr. mase dlm lecture
nak study pon kuss semangat..nk bace pon kena wat analisa dulu haiyohhh
betul ke aku study???hahaha no idea no comment
gila ape..pasni naek je cuti exam beratur da dok tggu aku jawab..
PA demand result tinggi melangit..
so nak tanak terpaksa work harder 10x dari biasa
hahahaha tido je aku pndai ade hati nak work hard..
tape2 still ade mase..blom try blom taw...
boleh ke pakai alasan PA pnye demand??
gaya aku tanak je result cenggitu
huhu mesti a nak beb..cam best je klu dpt result melangit tu
boleh ke aku??? you know yourself and your ability right??
rajinla sikit Paah!!hahaha ntahlaa
try2..jom jom try blajar rajin2 lgi..super duper rajin
leh la dpt result superb..muahahaha
da la..aku merapu je
suke hati laaa..blog aku ape..lame da tak merapu nih..hehehehe
weh tolong doakan aku..

moga korang dan aku berjaya disini disana dimana jua..
work hard, pray harder, back to Him after work very5 hard!!!

2 comments:

JawahirAbdullah said...

goodluck senior!
hehe~

faza17 said...

haha
thanks junior yg da start test 1
ohhoo back to u..good luck!!