Friday, September 9, 2011

mood swing~~

merata ceruk bilik aku geledah
cari baju
cari seluar
pungut segala tudung
kutip semua sarung kaki tangan
angkat kasut dari jemuran
susun balik nota2 besepah atas katil
simpan balik segala novel yang diulangbaca

***
*tukar mood*

menatap ruang guava green itu sepuas hati
sebelum kaki melangkah pergi meninggalkannya buat kesekian kali
ruang hijau itu sungguh tenang dan damai
disitu aku merenung berfikir
disitu aku meluang 3/4 masa 24 jam yg ada
disitu aku x pernah jemu menatap
walau hanya dinding sepi
ruang di bawah rimbun durian buat ia tambah dingin walaudi tengah terik

***
*tukar mood lagi*

packingx abis2..haihh penin laa..beg tak pernah nak kurang..balik3 beg nak balik upm jadi 5 beg..haiyohh tangan ada 2 je kot..kalau la aku ada kete sendiri..haha

serius perasaan bercampur baur..teruja ada..sedih ada..happy ada..muram ada..suram ada..terlampau excited pon ada..

dapat berita kene present pasal praktikal kat india hari isnin ni jugak..dah terasa bahu berat di beri tanggungan yang pelu di jawab..hoho

come on Farhah Zaidar..its FINAL YEAR!!!
da 4 tahun pon..nak habis dah..caiyok!!
habis belajar boleh kahwin!!!hilang migraine~~ngaaa =)

**Allahuma najihni fil imtihan fidiin fidunya wal akhirah..Allahuma ajnalni mina annajihin wal faizin wal awalin fi kulli imtihan fidiin fi dunya wal akhirah**

Ya Tuhanku, kurniakanlah kejayaan kepada ku dalam ujian, dalam agama, di dunia dan akhirat..ya Tuhanku, jadikanlah aku di kalangan orang yang berjaya dan orag yang menang dalam ujian, dalam agama di dunia dan akhirat..Amin~~

p/s: menyiapkan diri untuk kembli bejuang =)

may Allah bless~~~~

2 comments:

JawahirAbdullah said...

kak paah, selamat kembali berjuang. semoga tuhan merahmati. amin. =)

faza17 said...

haha jom2 balik sekolah kita yang terchenta~~

back to you sis..amin =)