Friday, December 16, 2011

saksi hari

kali ni
khamis menjadi saksi
kabut sungguh bila hidup tanpa perancangan

teringat description dari teman sekelas
*she's easily cried. and once she cried, its hard to stop* (bukan ayat sebenar)

aku senang menangis??
yups mengaku..memang senang
dan kali ini
khamis ini
tangisan ini bukan tangisan murahan
seperti yg selalu

tangisan ini ada maksud tersirat *of course*
mana ada orang nangis tade sebab

kenapa??
ramai bertanya (terima kasih atas concern)
tapi aku x mampu nak jawab
aku pasti ada sebab
tapi tak terungkap

tiada kata yg mampu bg erti
apa yang terlintas di hati
apa yang terbungkam di benak
apa yang tersimpan jauh di sudut jiwa

sungguh lembut menyentuh sanubari...

*human being tend to remember bad things you did to them (even small matter) regardless of how many good deed you gave them*

at this point of time ALLAH is always THE BEST TURN

2 comments:

BUDAKECIK said...

Apa cerita airmata kali ini.

Kali ini aku tiada idea.

Nak meneka.

Jadi beritahu lah.

Kalau mahu.

Dan perlu bahu.

Kawan.

faza17 said...

entah

kadang rasa aku cuba buat yang terbaik untuk mereka

tapi mungkin salah tafsir
atau salah cara

mereka x mengerti
atau aku x beri erti

aku cuba sedaya ada
tp aku pon manusia

=)thanks anyway~~
may Allah bless