Sunday, March 28, 2010

kill the bored n sleepy~~

this is zenzen wakarimasen!!lololo..
i really cant focus much in the noon..
midnite is the best time to do my benkioo..

the novels i used to read repeatedly..x terbilang bape kali aku ulang..hohoho tade a terase sgt habih duit aku..sebab banyak kali aku ulang..hihihi


the novels i had with me now..da tak muat the casing wawa bagi as my birthday presents..wawa, nak lagi satu boleh??hehehe

this is the note for tomorrow's test..clinical skill, general systemic state, hyperthermia and fever..haishhh test je kejenye bila sampai hujg2 sem ni..sampai nak final pon tak terase sgt..due to too many exams stret skali ngan final..the differents is just, final sit accordg the list n long essays q's..for the tests, duduk suke2 hati n short essays q's..hmmphh..

this is my hang out frens kat vet fac, kat upm..ni during sillaturrahim..we laugh together we cry together..tp mostly we laugh 'overload' together..especially time mkn kt cafe..sorry la for those yg rase terganggu ngan our laughter, nak wat cane kitorg mmg kuat gelak..huahuahua

hekk this is my lil n big bro..muke serius cam pk masalh negara padahal tgh maen game..ape tah name game tu..aku mmg hopeless bab2 game nih..hihihi and y this picture sesat here??dunno, just miss them i think..even asek gaduh jee, but they are my only siblings..air dicencang takan putus kan..hmm wawa asked, "asal muke korang laen2?" huhu aku pon tataw asal...heheh

and this is the pic at my blog's title..the sawah at my village..perasan x??ade bayg2 2 orang naek moto tu??haaa that's me and wawa..ni mase wawa nanges2 ajak aku pegi sawah..hahah tade la tak nanges pon..during the last day wawa at my house..

huhh hilg jgk sket my sleepy..heheheheheh sambung tgk ouran high school host club lak laaa..till then adios~~

No comments: