Thursday, March 11, 2010

wachaaa sakit kepala~~

Doa tenangkan hati, elok diamalkan bace doa ni before belajar n selepas solat bace la jugak..Hurm kepala aku sakit..dunno y??aku rase Nescafe hari ni dlm keadaan terkawal..tade overdose rasenye..tp kple aku sakit jgk..this Friday (ehh esok je dah), test CP..CP is clinical pathology..bukan my kakak Chen Phing taw..hhoho btw CP aku masih dok digest neutrophilia..aku rase mcm aku pnye neutrophil pulak yg nak increase ni hah..due to stress, increase of cortisol level..haha ye ke??kang aku cek..whoaaaaaaaaa aku tataw asal mlm ni aku rase semcm je..1. mgkin sbb kepala aku sakit..mlm ni tamau telan NSAIDs..hehe 2. Dr td aku sedar dlm kepala aku mcm ade radio dok ulang lagu ‘Permaidani’ je..

Bentangkanku permaidani..

Dari baldu berwarna putih

Moga tak kuterasakan

Dugaan yang mencabar ini

Aku tataw lirik ni betul ke tak..klu slh mmg sah radio dlm otak aku ni yg tingtong..hahah but anyway, kenape eh..makin lame aku pk knpe, makin sakit jd nye otak aku..so biar je lah kenape tu??kang aku tdo, esok pg klu aku bgn still sakit kepala, aku sambung pk kenape tu esok je..aku rase ape yg aku taip ni pon dam cm gaye org tingtong je..lantaklaa, aku phm..sape x paham, abaikan..tp ade baiknye klu doakanlah aku dpt ketenangan eh mase test CP nnt..wohoo takot lak..

Oh ye, hari ni 11 mac, so selamat ulang tahun buat

1. Abdul Rahman Ramdzan di Cairo University

2. Mohd Zaim Mohd Nor di Universiti Malaya

~~May Allah bless both of you, amin…


No comments: