Saturday, March 6, 2010

the update rant~~

Salam

Wahh sangat lama blog ni sepi x bersapa..hoho klu aku mengikut betul2 list things to do yg ade, mmg sgt bz..tp disebabkan aku kurg disiplin bab tu (heh aku sedar diri beb), maka aku x de lah bz pon..yeah byk gile masa aku jln gitu je..manusia kan..bile da suntuk baru nk sesal..aku slh sorg dr golongan tu jgk..aku risau laa..tp aku tataw ape nak wat..mcm mane eh nak disiplinkan diri..ahhh kan best klu ade org nak denda klu aku x buka buku..mcm, klu aku x stadi at least 1 subjek (klu da mls sgt laa) kena libas 10 kali ke..hmm agak2 jalan x eh??tp sape nak wat??sape nak libas aku??hailaaa ade sorg lecturer aku ckp, “mase skola rendah, cikgu ajar nak gi tandas mintak izin, ape2 la nak wat mintak izin, tp bile da msk university, nak kuar tandas maen redah aci suke hati je gaye tade org kt depan”..so mksdnye mase kecik punyelaa beradab da besar mane adab tu eh??aku pk gak..btul gak kan ape yg lec aku ckp..tp once again aku juga tergolong dlm golongan yg same..asal sume golongan yg aku join ni kurg sedap ek..(jwb sendiri la Farhah)..

Aku sekadar nak update je actually, tapi aku tataw nak throw ape..sejak 2 menjak ni aku kurg pk laa..x mcm last year, jln gak otak aku ni..again ape mslh sbnrnye nih??heh ntahlaa..haa this becoming weeks mmg byk bende nak kene wat ni..tests, group assignments, presentation, seminar…wah3..gini pnye byk, aku leh rilek lagi…gaye genius gile la tu…results tests 1 da mcm org x pna blaja je…amek ko!!!sape suruh stadi gitu..be serius beb..org laen boleh je xkan ko x leh..ape beza ko ngan diorg hah???otak same je sume..yg beza, mls ngan rajin..maka aku tergolong dlm golongan pemalas laa sebenarnye kan?kan?kan??(ehh sedar rupenye)..sebab sebenarnye Tuhan tu adil..He regards us according to our action..so mean that what I got during last tests is according to the acts I took..btw, klu da tahu tggu ape lg..jln la ke depan..tayah toleh lame2..x bertukar pon result ko Farhah oiii..u know what u do, u know what make it be like that, so change la ur way..pengalaman dapat result teruk da berbeakul kot..x cukup2 lagi ke??pengalaman dpt result mantoppp meletopp sebakul pon x full lg..so jom gi isi bakul pengalaman mantopp n meletopp jom…haha whatever it is, chaiyokkk!!!all the best!!

No comments: