Tuesday, July 5, 2011

dalam kenangan~~5 julai


5 Julai.. setiap tahun pd 5 julai aku menghantar mesej pada seseorang..

Mesej nya ringkas tanda aku mengingati..

“selamat hari lahir, Yin!!may Allah bless..moga pnjang umur n murah rezeki..”

Tapi tidak untuk kali ini..tahun ini..

Saat ini detik ini, dia tiada lagi di sini..tiada lagi disisi..sungguh aku rindu..

Rindu saat bersama dulu

Rindu saat gembira dulu

Rindu saat bersusah bersama dulu

Rindu saat nakal bersama dulu

Aku redha dia pergi..dia pergi untuk selamanya..tiada kembali..hanya dalam memori..

Senyum tawanya..suara uniknya..tegas tindak tanduknya..rajin ringan tulangnya..

Hari ini patutnya aku ucap “selamat hari lahir yin..”

Tp aku sedekahkan al- fatihah buat rohmu Yin..moga kau tenang disana..moga ditempatkan bersama orang2 yg beriman..kami sentiasa doakan kesejahteraan kamu disana..moga bertemu kembali di syurga kelak, aminn~~

Dedikasi buat : arwah Ratna Sufizzahriyyanti Omar, 5 Julai 1988 – 2 Mei 2011

No comments: