Monday, August 22, 2011

rasa benci yang tak dipinta

perjalanan ke satu daerah lain emang bagi banyak erti. sungguh memberi seribu pelajaran buat diri. kadang tak tersedar yang hal itu juga satu pengajaran. memang hati ini banyak main teka teki. tak mengapa kalau tak memudaratkan diri.

tapi untuk kali ini ia membuah rasa benci. entah dari pelusuk mana hadirnya rasa benci itu. sungguh tak mampu aku sngkal. hati ini mula membenci. bukan ini pintaku. aku cuma mahu menjauhkan diri bukan membenci.

tak terlintas langsung di hati untuk aku simpan dendam. hingga aku pon tak pasti apa salah yang sampai rasa itu membuku di hati.

serius aku ni da parah kot. penyakit hati makin menjadi jadi.



p/s..come on..only 5..takkan nak stop??think posotively ok!!

2 comments:

BUDAKECIK said...

semacam apa aku rasa.
Mungkin daerah berbeza.Rasa sama.
Kemaafan adalah jalan?

dah juzuk 25?Best of luck.Mardhatillah.

Nanti dah habis.Doa untuk kawan2.:)

faza17 said...

memaafkan tu tak mudah tp indah
in this case tayah maafkan kot sbb tade yg salah
forget or forgive

trying d best..da hujg makin malas hehe =D

insyaAllah..ko pon doa juga untuk kawan2 =)