Wednesday, August 24, 2011

surprise!!!

TERKEJUT!!!!
beberapa hari lepas kejadian berdarah dlm family tu
aku add arwah punya facebook as my cousin dlm family list
aku tataw apsal aku add sedangkan aku taw arwah takkan bukak lg fb tu
plus her adik also tataw password
sbb kitorg dulu igt nak deactivate fb tu
tp sbb tataw password so biar je la

n just now aku bukak fb
ohh notifcation!

"ratna omar accepted you family request"

serius terkejut!!
sape yg accept??
ataw manager fb ni yg tolong acceptkan???
whoaa aku da fikir bukan2..ngaaa

n serius jugak I MISS HER~~

may Allah bless u, my dear..

~Al-Fatihah~

2 comments:

JawahirAbdullah said...

dah ada jawapan utk ni?

seram gak seyh.

faza17 said...

haha da ada..
rupenye ada member arwah masa arwah study kat UKM dulu tahu password fb tu..huhu
mmg seram~